OK

 

انتخاب صندلي و مبل اداري مناسب

اگر شما هم مي خواهيد محل کار خود را به صندلي اداري ، مبل اداري و ميز اداري تجهيز کنيد اولين کار شناخت نياز است. قبل از خريد مي بايست نياز هاي خود را بررسي کرده و تصميم بگيريد که قرار است دکوراسيون اداري خود را چطور انتخاب کنيد. آيا اين تجهيزات اداري را براي مدت کوتاه مي خواهيد يا دراز مدت ؟ ميزان فضا براي جاي دادن صندلي و مبلمان اداري ، ميزان بودجه براي خريد صندلي هاي اداري و مبل هاي اداري و...
معمولا شرکت ها نياز به چند مدل صندلي و مبل دارند. يک صندلي مخصوص براي مديريت ، چندين صندلي براي کارمندان و کارشناسان شرکت و مجموعه اي از صندلي ها براي ميز کنفرانس.



مهمترين عامل براي خريد صندلي و مبل اداري ، انتخاب يک صندلي خوب و با کيفيت (ارگونوميک) و البته زيبا است. در مورد صندلي ارگونوميک قبلا صحبت کرده ايم.


1393/12/16
Bookmark and Share   شماره خبر :19 تعداد بازدید :3041

درج نظرات اخبار

نویسنده *  
نظر *  
کد ویژه
کد امنیتی
Captcha reload