تاریخچه سیلا

کارخانه سیلا در آذرماه 1392 در مجموعه ‏ای به مساحت 12000 متر مربع در شهرک صنعتی پرند با هدف تولید و عرضه مبلمان اداری مدرن و با تمرکز بر تغییر رفتار مصرف‏ کننده به سمت محصولات خاص و هم‏چنین کاهش هم‏گونی با دیگر محصولات سطح بازار و متمایز نمودن محصولات در همه ابعاد تاسیس گردید. سیلا حاصل تجربه و مدیریت استراتژیک بیش از ربع قرن تلاش مدیران شرکت رایانه صنعت در زمینه تولید مبلمان و صندلی‏های اداری استاندارد و همچنین ارگونومیک در کشور بوده است. این برند با تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا سعی در ایجاد تجربه ‏ای متمایز، راحت، زیبا و منطبق با نهایت حد تصور مشتریان داشته و در این راستا متخصصان برند سیلا ساختاری کاملا مدرن جهت زیبایی و راحتی هم‏زمان را مد نظر قرار داده‏ اند. استفاده از چرم و پارچه مرغوب و اختصاصی محصولات سیلا حس پویایی، شادابی و زندگی را منتقل می‏نماید و این موارد در کنار ارگونومیک بودن بر اساس مشتریان ایرانی، حس عمیقی از سر زندگی را خلق می‏نماید.
سیلا تجربه ‏ای کاملا مدرن از مفهوم کیفیت، ابتکار و نوآوری را در بر دارد. در عین حال استفاده از سیستم تولید ناب، خدمات پس از فروش بر اساس مدل ‏های روز جهانی، پیاده‏ سازی مدل بازاریابی و فروش سیستماتیک، راه ‏اندازی مرکز امور مشتریان همه و همه نوید تولد یک برند مدرن در کشور را می‏ دهد. درنهایت محصولات سیلا منطبق با استانداردهای AS-4438، ISIRI-9699 و CE اروپا و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت ISO9001-2008 و بازاریابی سبز Green Marketing تولید و عرضه می‏شود.
سیلا

اهداف سیلا

طراحی مناسب و دلنشین با توجه به اصول زیبایی شناختی و ارگونومی ، عوامل اصلی ارتقاء کیفیت زندگی کاری هستند. صندلی اداری یکی از اجزای اساسی در محل کار است و انتخاب یک محصول مناسب تاثیر مستقیم برسلامتی کاربر و آرامش فضای کاری دارد. با ارائه انواع صندلی های اداری در راستای ارتقای کیفیت زندگی خانواده بزرگ سیلا ، سازماني است پيشرو و چابك، ‌صاحب سبك در طراحي محصول و مديريت سازمان، داراي نامي پرافتخار و غرور آفرين، كه اثرات آن در ارتقاي كيفيت زندگي همگان مشهود است. سازمان سیلا برآن است تا با طراحي، تامين، ‌توليد و توزيع محصولات و خدمات با كيفيت درحوزه ساخت و تجهيز فضاهاي كاري ، زندگي و با پاسخگويي به نيازهايي كه موجب ارتقاي كيفيت زندگي مدرن مي شود، بستري مناسب براي رشد و بالندگي كاركنان در محيطي سالم، استوار بر تكنولوژي و تفكر سيستمي در جهت حفظ منافع ذينفعان، ‌هويت و پرستيژ را براي آنها به ارمغان آورد.
سیلا

در اين راستا سازمان بر اصول زير تمركز خواهد داشت

خدماتی با کیفیت

- ارائه محصولات و خدماتي با كيفيت، قابل رقابت و سبز براي شايستگان با هر فرهنگ و مليتي

پاسداشت کرامت انسانی

پاسداشت كرامت انساني و پايبندي به اصول اخلاقي و صنفي

جذب نیروهای متخصص

جذب نيروهاي متخصص و با تجربه بويژه در پستهاي كليدي سازمان

بستر سازی

بستر سازي براي رشد و ارتقاي مهارت هاي تخصصي و ارتباطي كاركنان